Jak a proč rozpohybovat a napřímit páteř vlněním?

Ahoooj!

Dnes jsem pro vás připravil video o tom, jak rozvlnit páteř tak, aby se krásně uvolnila v předozadním směru a aby to mělo pozitivní vliv na celé tělo i mysl.

Práce na držení těla je velice komplexní záležitost, a proto je tu tento blog a celý projekt Tělo v klidu a pohybu. Často se ptáte, kde v takto komplexní tematice začít? Odpověď je jednoduchá. Jít hlouběji do těla a tedy do našeho jádra- do naší podstaty – páteře.

Doporučuji začít toto cvičení dělat pokud přes den hodně sedíte a páteř se tudíž nemůže přirozeně napřimovat a rotovat.

Dozvíte se v krátkosti důležitou teorii a pak se společně pustíme do toho nejdůležitějšího- praxe.

Začněte na svém těle hluboce pracovat dnes! Moc se to vyplatí 🙂 Krůček po krůčku. Každodenní drobná pozitivní změna o JEDINÉ PROCENTO má obrovské výsledky z dlouhodobého hlediska.

Přihlašte se do 21 denního online kurzu Tělo v klidu a pohybu – vnímání srdcem, ve kterém se naučíte, jak se hluboce spojit se svým tělem a cítit se každým dnem lépe.

Sledujte tento blog o hluboké práci s tělem, kde budou přibývat další zajímavé články, prezentace a praktická videa.

Sdílejte také prosím tyto informace na facebooku, nebo je doporučte svým blízkým, kterým by tyto informace mohly pomoci se cítit lépe v těle.

Začněte dnes! Dnes je ta nejvhodnější doba. A proto jsem pro vás do začátků připravil krátký,  zato efektivní ebook ZDRAMA – Jak si naprogramovat své tělo i mysl podle svých představ a ne představ druhých – 4 klíčové kroky k osvojení pozitivních nejen pohybových návyků.

Ahoj.

Marek

P.S. V dalším článku se zaměříme na uvolnění ramen.

Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře.